Bestseller har lært af forsyningskrisen: "Tør vi lægge alle æg i en kurv? Nej"

I Bestseller har logistikdirektør Allan K. Kjærgaard taget ved lære af forsyningskrisen skabt under pandemien. Det har betydet omstillinger og accelererede investeringer.
Bestseller har gennemgået sine forsyningskæder med en tættekam efter de seneste års flaskehalse, siger logistikdirektør Allan K. Kjærgaard. | Foto: Pr/bestseller
Bestseller har gennemgået sine forsyningskæder med en tættekam efter de seneste års flaskehalse, siger logistikdirektør Allan K. Kjærgaard. | Foto: Pr/bestseller
AF KRESTEN ANDERSEN

Når forbrugere i dag bestiller tøj fra en af Bestsellers mange brands kommer tøjet igen lige så hurtigt frem, som det var tilfældet før pandemi, flaskehalse og krig rystede de globale forsyningskæder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også