Nordjysk skobrand vender minus til plus efter tv-optræden
![Errants sko produceres på en fabrik i Portugal.](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14006953.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Errant2.jpg)
Det nordjyske skobrand Errant, der for et år siden var med i DR-programmet ”Løvens Hule”, kom ud af 2022 med et overskud på 145.944 kr. mod et tab på 171.866 året før, skriver Nordjyske.
Christian Fuglsang, der er stifter og adm. direktør, deler ikke konkrete omsætningstal, men fortæller, at toplinjen voksede med 600 pct. i fjor.
Ifølge stifteren, der grundlagde Errant sammen med Mads Frederiksen i 2020, er selskabets tv-optræden en del af årsagen til væksten. Errant fik en investering fra Christian Arnstedt på 400.000 kr., og selvom deltagelsen i ”Løvens Hule” har boostet brandet, vil selskabet nu fokusere på at være kendt for ”mere end dem fra tv”.
”Noget af det, der ligger i pipelinen, er kampagner med nogle spændende brands, så vi ikke bare er kendt for at være et fashionbrand, som sælger produkter i god kvalitet, men der ligesom er lidt mere kant på tingene,” siger Christian Fuglsang til avisen.
Relaterede artikler
'Løvens Hule'-skobrand havde lille underskud i første år
For abonnenter