Svensk skønhedsbutik øger omsætningen med 10 pct.

Kicks har for andet år i træk øget omsætningen med 10 pct., og salget landede i 2022 på 4 mia. svenske kr., skriver Ehandel.se. 
Arkivfoto. | Foto: Sandra Sebastian/Reuters/Ritzau Scanpix
Arkivfoto. | Foto: Sandra Sebastian/Reuters/Ritzau Scanpix

Svenske Kicks, der sælger skønheds- og makeupprodukter på nettet og i fysiske butikker, har haft et godt 2022, hvor omsætningen landede på 4 mia. svenske kr., skriver Ehandel.se.

Det svarer til en vækst på 10 pct. i forhold til 2021, og dermed har Kicks øget toplinjen med 10 pct. to år i træk. 

”Det viser, at vores investeringer i både digitale og fysiske kanaler for en mere samlet, personlig og inspirerende købsoplevelse fortsat giver resultater, investeringer som også er helt i tråd med virksomhedens omnichannel-strategi for en problemfri kunderejse,” siger Freddy Sobin, afgående adm. direktør i Kicks-gruppen.

Da regnskabet ikke er endeligt revideret, kan Kicks ikke offentliggøre bundlinjen endnu, lyder det fra selskabet, som desuden fortæller, at Kicks i 2022 rundede 3 mio. medlemmer i sin kundeklub. 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

"Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

For abonnenter

Læs også