Svensk skønhedsbutik øger omsætningen med 10 pct.
![Arkivfoto. | Foto: Sandra Sebastian/Reuters/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/14901169/mpny5i/ALTERNATES/schema-16_9/20211204-071541-6-1920x1342we.jpg)
Svenske Kicks, der sælger skønheds- og makeupprodukter på nettet og i fysiske butikker, har haft et godt 2022, hvor omsætningen landede på 4 mia. svenske kr., skriver Ehandel.se.
Det svarer til en vækst på 10 pct. i forhold til 2021, og dermed har Kicks øget toplinjen med 10 pct. to år i træk.
”Det viser, at vores investeringer i både digitale og fysiske kanaler for en mere samlet, personlig og inspirerende købsoplevelse fortsat giver resultater, investeringer som også er helt i tråd med virksomhedens omnichannel-strategi for en problemfri kunderejse,” siger Freddy Sobin, afgående adm. direktør i Kicks-gruppen.
Da regnskabet ikke er endeligt revideret, kan Kicks ikke offentliggøre bundlinjen endnu, lyder det fra selskabet, som desuden fortæller, at Kicks i 2022 rundede 3 mio. medlemmer i sin kundeklub.