Modeselskabet Boozt går i data-offensiv midt i inflationskrisen
Svensk-danske Boozt vil knytte leverandører i modebranchen tættere til sig med et nyt, digitalt værktøj, der indsamler data om 3 mio. kunder.
![Modeportalen Boozt vil dele data om kundeadfærd med leverandører. | Foto: Boozt/PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/14677720/uamgoy/ALTERNATES/schema-16_9/doc7nywl2oicfro2mzlvd.jpg)
JESPER OLESEN
Samtidig med at der er pres på detailsalget netop nu, sætter den svensk/dansk modekoncern Boozt strøm til nye projekter. Det skal styrke koncernens partnere blandt modeselskaber og dermed også dens eget milliardsalg.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Zalando nominerer tre kandidater til bæredygtighedspris
For abonnenter