Stifter af slipsewebshop bliver marketing- og publikumschef på medie

Medejer og -stifter af virksomheden An Ivy skal hjælpe Mediehuset Friheden med at vokse igennem sociale medier og sætte skub i medlemsarrangementer.
Nikolaj Dylsing Olsen er nyansat chef på Frihedsbrevet. | Foto: Mediehuset Frihedsbrevet
Nikolaj Dylsing Olsen er nyansat chef på Frihedsbrevet. | Foto: Mediehuset Frihedsbrevet

Nikolaj Dylsing Olsen er fra 1. oktober ansat i en nyoprettet stilling som brand- marketings- og publikumschef hos det digitale medie Frihedsbrevet, som blev stiftet i 2021.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også