Genbrugskæde knopskyder franchise-butikker trods første minus på bundlinjen
Børneloppen, der sælger børnetøj mod kommission, satser videre på franchise-koncept og åbner butik nummer 14 efter et par år med hårde vilkår for den fysiske volumenforretning.
![Børneloppen lejer stande ud og sælger andres aflagte børne-, legetøj og udstyr for dem mod kommission. | Foto: PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/14300749/28cqo3/ALTERNATES/schema-16_9/B%25C3%25B8rneloppen.jpg)
Genbrug er guld. I hvert fald for den danske tøjkæde Børneloppen, der siden starten for omtrent seks år siden har åbnet 13 butikker i Danmark, Island og Belgien.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.