Genbrugskæde knopskyder franchise-butikker trods første minus på bundlinjen

Børneloppen, der sælger børnetøj mod kommission, satser videre på franchise-koncept og åbner butik nummer 14 efter et par år med hårde vilkår for den fysiske volumenforretning.
Børneloppen lejer stande ud og sælger andres aflagte børne-, legetøj og udstyr for dem mod kommission. | Foto: PR
Børneloppen lejer stande ud og sælger andres aflagte børne-, legetøj og udstyr for dem mod kommission. | Foto: PR

Genbrug er guld. I hvert fald for den danske tøjkæde Børneloppen, der siden starten for omtrent seks år siden har åbnet 13 butikker i Danmark, Island og Belgien.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også