Jysk webshop sænker forventningerne efter vækstår på grund af uvejr i markedet
Webshop, der sælger børnetøj, har siden februar oplevet en afmatning i markedet, fortæller direktør. På den lange bane er der dog vækst på programmet, og den skal primært hentes i udlandet.
![Jesper Rising Rasmussen har været adm. direktør i House of Kids siden 2017. | Foto: House of Kids/PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14195260.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7lmr5jd5xicf0xpxo1j.jpg)
Hos den jyske webshop House of Kids mærker man ligesom mange andre i e-commerce-branchen, at forbrugerne i øjeblikket holder lidt igen med at svinge kreditkortet.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Konges Sløjd øger overskuddet for fjerde år i streg
For abonnenter
Jysk kapitalfond investerer i tøjvirksomhed
For abonnenter