DetailWatch

Jysk webshop sænker forventningerne efter vækstår på grund af uvejr i markedet

Webshop, der sælger børnetøj, har siden februar oplevet en afmatning i markedet, fortæller direktør. På den lange bane er der dog vækst på programmet, og den skal primært hentes i udlandet.

Jesper Rising Rasmussen har været adm. direktør i House of Kids siden 2017. | Foto: House of Kids/PR

Hos den jyske webshop House of Kids mærker man ligesom mange andre i e-commerce-branchen, at forbrugerne i øjeblikket holder lidt igen med at svinge kreditkortet.

Det fortæller Jesper Rising Rasmussen, der er adm. direktør i selskabet, til DetailWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede