Jysk webshop sænker forventningerne efter vækstår på grund af uvejr i markedet

Webshop, der sælger børnetøj, har siden februar oplevet en afmatning i markedet, fortæller direktør. På den lange bane er der dog vækst på programmet, og den skal primært hentes i udlandet.
Jesper Rising Rasmussen har været adm. direktør i House of Kids siden 2017. | Foto: House of Kids/PR
Jesper Rising Rasmussen har været adm. direktør i House of Kids siden 2017. | Foto: House of Kids/PR

Hos den jyske webshop House of Kids mærker man ligesom mange andre i e-commerce-branchen, at forbrugerne i øjeblikket holder lidt igen med at svinge kreditkortet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også