Skønhedsbrand hæver priserne på grund af højere omkostninger

Amerikansk makeupvirksomhed skruer over en bred kam op for priserne som følge af højere produktionsomkostninger. De danske priser bliver også hævet, fortæller selskabet i en mail til kunderne.
Amerikanske Glossier startede sin danske webshop op i 2018. | Foto: Screendump/Glossier
Amerikanske Glossier startede sin danske webshop op i 2018. | Foto: Screendump/Glossier

Makeup- og skønhedsbrandet Glossier, der har hovedsæde i New York, har på grund af øgede omkostninger til produktion og levering valgt at hæve sine priser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også