DetailWatch

Eccos onlinesalg voksede med 42 pct. i 2021

Wholesale-salget skrumpede hos Ecco sidste år, men til gengæld buldrede onlinesalget afsted og var med til at løfte den samlede toplinje.

Eccos samlede omsætning voksede med 11,5 pct. i 2021. Her ses Eccos skobutik på Kurfürstendamm i Berlin. | Foto: Michael Kappeler/AP/Ritzau Scanpix

Onlineforretningen blomstrede hos Ecco sidste år, viser det nye årsregnskab, der blev offentliggjort onsdag.

Eccos samlede salg via digitale kanaler steg således med 42 pct. fra 2020 til 2021. Selskabet understreger, at udviklingen både er båret af et øget salg på Eccos egne e-commerce-platforme, men også er påvirket af salgsvækst på online markedspladser.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs