DetailWatch

Webshop øgede salg – men ikke indtjening op til exit

Markant højere personaleomkostninger var med til hive bundlinjen ned i 2021 for webshoppen Nicehair, som Egmont for nylig har opkøbt 100 pct. Resultatet er under forventning, men skyldes investeringer, der skal sikre ny omsætningsvækst, fremgår det.

”Det rette tidspunkt at slippe og komme videre," sagde stifter af Nicehair Tonny Nielsen Bruun i marts, da han solgte de resterende 20 pct. af selskabet til Egmont - efter to år med høj salgsvækst. | Foto: Nicehair/PR

Landets største mediekoncern Egmont sikrede sig i marts det fulde ejerskab af webshoppen Nicehair og overtog efter en årrække som medejer de resterende 20 pct. fra stifter Tonny Nielsen Bruun.

I det seneste år op til Egmonts endelige overtagelse voksede forretningen yderligere på toplinjen, mens bundlinjen faldt med en tredjedel i forhold til året før, viser årsregnskabet for 2021.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Lidl henter ny HR-direktør fra tysk moderskib

Ny HR-direktør og sjette medlem af direktionen i Lidl Danmark skal udvikle og styrke rekrutteringen i dagligvarekoncernen. Han kommer fra en tilsvarende stilling i Lidls tyske hovedkontor.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs