Webshop øgede salg – men ikke indtjening op til exit
Markant højere personaleomkostninger var med til hive bundlinjen ned i 2021 for webshoppen Nicehair, som Egmont for nylig har opkøbt 100 pct. Resultatet er under forventning, men skyldes investeringer, der skal sikre ny omsætningsvækst, fremgår det.

Landets største mediekoncern Egmont sikrede sig i marts det fulde ejerskab af webshoppen Nicehair og overtog efter en årrække som medejer de resterende 20 pct. fra stifter Tonny Nielsen Bruun.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Egmont øger omsætningen i e-commerce-division
For abonnenter