Webshop øgede salg – men ikke indtjening op til exit

Markant højere personaleomkostninger var med til hive bundlinjen ned i 2021 for webshoppen Nicehair, som Egmont for nylig har opkøbt 100 pct. Resultatet er under forventning, men skyldes investeringer, der skal sikre ny omsætningsvækst, fremgår det.
”Det rette tidspunkt at slippe og komme videre," sagde stifter af Nicehair Tonny Nielsen Bruun i marts, da han solgte de resterende 20 pct. af selskabet til Egmont - efter to år med høj salgsvækst. | Foto: Nicehair/PR
”Det rette tidspunkt at slippe og komme videre," sagde stifter af Nicehair Tonny Nielsen Bruun i marts, da han solgte de resterende 20 pct. af selskabet til Egmont - efter to år med høj salgsvækst. | Foto: Nicehair/PR

Landets største mediekoncern Egmont sikrede sig i marts det fulde ejerskab af webshoppen Nicehair og overtog efter en årrække som medejer de resterende 20 pct. fra stifter Tonny Nielsen Bruun.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også