Avatarer i 3D-univers hævede Vilas salg markant

I stedet for at flyve Bestseller-brandets forhandlere ind til fysiske messer blev Vilas kunder sidste år lukket ind i en virtuel verden – hvor avatarer gik catwalk, og alle fire kollektioner var rent digitale. Det hævede salget med en femtedel, siger direktør.
I 2021 lukkede Bestseller-mærket Vila sine forhandlere ind i brandets virtuelle verden. | Foto: VILA
I 2021 lukkede Bestseller-mærket Vila sine forhandlere ind i brandets virtuelle verden. | Foto: VILA

Da covid-19-pandemien gjorde det umuligt for Vila at møde sine forhandlere og vise tøjmærkets seneste kollektioner frem, satte det turbo på en udvikling i tre dimensioner.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også