Elektronikselskaber ser vidt forskelligt på black friday – men er enige om én ting

Genbrugsplatform kalder black friday ”en invitation til overforbrug”, mens Power invester stort i salgsdagen, men erkender udfordring. 
Power med adm. direktør Jesper Boysen i spidsen investerer igen i år "betydeligt" i black friday-event. | Foto: Linda Johansen
Power med adm. direktør Jesper Boysen i spidsen investerer igen i år "betydeligt" i black friday-event. | Foto: Linda Johansen

Elektronikkæden Power går igen i år all in på black friday med et stort liveshopping-event med tre timers liveshow, hvor tv-værten Bubber er hyret ind som vært. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også