Ny Whiteaway-topchef skal vinde markedsandele: "Så simpelt er det"

Et stærkere omnichannel-fokus skal bane vejen for vækst i Whiteaway Group. ”Det er et sted, vi er startet, og vi har flere ting i støbeskeen,” siger ny adm. direktør, Thomas Zeihlund, i et interview til DetailWatch.
Thomas Zeihlund kom i slut oktober til Whiteaway Group fra en stilling som driftsdirektør og kommerciel chef i platformen mod madspild Too Good To Go. | Foto: Whiteaway Group
Thomas Zeihlund kom i slut oktober til Whiteaway Group fra en stilling som driftsdirektør og kommerciel chef i platformen mod madspild Too Good To Go. | Foto: Whiteaway Group

Efter at have passeret de ”magiske første 100 dage” som adm. direktør for Whiteaway Group, er Thomas Zeihlund klar til at melde sine ambitioner for Skandinaviens største hvidevareforhandler med hovedsæde i Aarhus ud.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også