Kopivarer koster danske webshops dyrt – særligt tøjbranchen er ramt

Knap hver tredje unge i alderen 15-24 år har bevidst købt kopivarer, og det går i høj grad ud over danske webshops. Ny kampagne skal zoome ind på problemet.
Især Temus fremmarch har fået flere organisationer til at sætte fokus på kopivarer og sikkerheden. | Foto: Richard Drew/AP/Ritzau Scanpix
Især Temus fremmarch har fået flere organisationer til at sætte fokus på kopivarer og sikkerheden. | Foto: Richard Drew/AP/Ritzau Scanpix

Tøj-, kosmetik- og legetøjsbranchen lider betydelige tab på grund af forfalskede produkter, og det går ud over både omsætning og medarbejdere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også