Kina-analytiker: Temu, Wish og Shein er "fem år foran" Vestens webshops

Frem for kun at kritisere de kinesiske netbutikkers metoder bør danske e-handlere lade sig inspirere af dem, siger Christina Boutrup til Finans. 
Christina Boutrup har bådet rådgivet beslutningstagere om Kina og være Asien-korrespondent for TV2. | Foto: Therese Jægtvik
Christina Boutrup har bådet rådgivet beslutningstagere om Kina og være Asien-korrespondent for TV2. | Foto: Therese Jægtvik

Kinesiske platforme som Temu, Wish og Shein vinder ikke kun vestlige kunder, fordi de sælger billige varer uden hensyn til europæiske forbrugerrettigheder. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også