"Jeg sad hjemme i sofaen og så, der stod 12.000 tyskere i kø til vores webshop"

Efter at have arbejdet i to år, skiftet leverandør undervejs og betalt den dobbelte pris er Dillings netbutik klar til også at indtage det amerikanske marked. 
Da Morten Dilling Bertelsen i 2009 kom ind i familiens uldvirksomhed, gik strategien fra at være leverandør til e-handler. | Foto: Dilling/pr
Da Morten Dilling Bertelsen i 2009 kom ind i familiens uldvirksomhed, gik strategien fra at være leverandør til e-handler. | Foto: Dilling/pr

Den danske e-handler Dilling blev taget med uldunderbukserne nede for 2,5 år siden, da trafikken fra en kampagne på det tyske marked var tæt på at crashe firmaets netbutik. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også