Ny platform buldrer frem. Kun tre giganter bruger flere penge på reklamer
Kinesiske e-handelsvirksomheder sender dagligt 10.000 ton varer med fly ud af Kina. En del kommer fra Temu, der i USA kun overgås af tre giganter, når det handler om at bruge markedsføringsmilliarder.
AF MORTEN ZAHLE OG THOMAS VIBJERG
Hvis du jævnligt færdes på nettet, har du uden tvivl mødt reklamerne for Temu, shopping-platformen med de utroligt billige Kina-varer, som buldrer frem i den vestlige verden.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Webshopejer anerkender Temu: "En god forretning"
For abonnenter