Impact og Google vil finde de bedste omnichannel-virksomheder

Undersøgelsen Omnichannel Index, som Google og det digitale konsulenthus Impact for første gang går sammen om, måler og rangerer over 350 virksomheder.
Kasper Holst er CEO i det e-commerce bureauet Impact Commece. | Foto: Impact/pr
Kasper Holst er CEO i det e-commerce bureauet Impact Commece. | Foto: Impact/pr

Google og danske Impact Commerce slår kræfterne sammen for at finde de virksomheder, der er længst fremme i skoene, når det handler om at binde kunderejsen sammen på tværs af fysiske butikker og digitale kanaler.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også