Brødres webshop får overskud på 33 mio. kr.: "Vi er meget datadrevne"

Salg på flere onlineplatforme og prisstigninger var med til at drive væksten for det danske outdoorbrand Danish Endurance, der næsten fordoblede bundlinjen i 2023. 
Danish Endurance blev stiftet i 2013 og sælger udelukkende sine produkter online. | Foto: Screenshot
Danish Endurance blev stiftet i 2013 og sælger udelukkende sine produkter online. | Foto: Screenshot

Trods inflation og tilbageholdende forbrugere var der fuld fart på forretningen i danske Waternlife, der står bag sports- og outdoorbrandet Danish Endurance.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også