"Der er et stort gap mellem viljen til at bruge AI og så rent faktisk at gøre det"

Mikkel Cort fra The Army Painter har fundet en vej til vækst via kunstig intelligens. Samtidig kommer han med sine bud på, hvilke udfordringer der venter for de virksomheder, der vil med på vognen.
Mikkel Cort har arbejdet med e-commerce hos The Army Painter siden 2021, hvor han har været med til at drive virksomhedens store vækst. | Foto: Christoffer Panduro
Mikkel Cort har arbejdet med e-commerce hos The Army Painter siden 2021, hvor han har været med til at drive virksomhedens store vækst. | Foto: Christoffer Panduro

Når man går rundt på gangene hos The Army Painter, ligner det ved første øjekast, at man er ankommet hos en rollespilsentusiast med små malede warhammer- og star wars-figurer overalt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også