Returvarer er blevet en større logistisk hovedpine for netbutikker

Mens fragtpriserne giver færre bekymringer, giver returvarer større udfordringer for logistikken i webshops ifølge Dansk Erhvervs logistikanalyse.
Zalando er blandt de netbutikker, der døjer med en høj returrate på omkring 50 pct. | Foto: Zalando/pr
Zalando er blandt de netbutikker, der døjer med en høj returrate på omkring 50 pct. | Foto: Zalando/pr

Fragtpriser er fortsat den største udfordring for danske netbutikkers logistikdel, men langt fra på samme niveau som sidste år, hvor der fortsat var knas i forsyningskæderne med store prisstigninger og forsinkelser efter coronapandemien. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også