Amazon vil sælge mere til danskerne og "bevæger sig frem mod et Amazon.dk"

Vil Amazons seneste tiltag med lancering af danske tekster på webshoppen slå danske netbutikker af pinden? DetailWatch har spurgt flere fagfolk.
"Hvis Amazon følger op med mere målrettet markedsføring for at hente nye kundegrupper, så vil Amazon vinde indpas," mener seniorkonsulent i Dansk Industri om Amazons lancering af dansk sprog på den tyske platform.
"Hvis Amazon følger op med mere målrettet markedsføring for at hente nye kundegrupper, så vil Amazon vinde indpas," mener seniorkonsulent i Dansk Industri om Amazons lancering af dansk sprog på den tyske platform.

”Køb vores topprodukter”, ”Del glæden med tilbud” og ”Shop vores bedst sælgende...”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også