Størstedelen af aktive onlineforbrugere vil købe på black friday

Ifølge tal fra Dansk Erhverv vil 54 pct. af onlineforbrugere, der har købt inden for den seneste uge, også købe ind på black friday.
Foto: Rikke Kjær Poulsen
Foto: Rikke Kjær Poulsen

Mens forbrugerne generelt ser ud til at ville holde igen på årets black friday, vil de aktive onlineforbrugere tilsyneladende bruge årets største handelsdag til at købe på tilbud, viser ny undersøgelse fra erhvervsorganisationen Dansk Erhverv.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også