Kinesiske webshops kæmper om priserne forud for Kinas største salgsdag

Singles day, der oprindeligt var en hyldestdag for enlige som en modvægt til valentines day, har udviklet sig til et uger langt shopping-ræs.
Oprindeligt er singles day en 24-timers online handelsdag, som siden da er vokset til at vare i ugevis. | Foto: Afp/ritzau Scanpix
Oprindeligt er singles day en 24-timers online handelsdag, som siden da er vokset til at vare i ugevis. | Foto: Afp/ritzau Scanpix

Der er skruet op for kampen og ned for priserne hos de kinesiske onlineforhandlere forud for Kinas vigtigste handelsdag, singles day, skriver Reuters.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også