Konkurrencen stiger: Flere butikker melder sig ud af black friday

Black friday, der har udviklet sig til årets største handelsdag, nærmer sig med stigende konkurrence og ”aggressiv markedsføring”, der får mindre butikker til at melde sig ud af kampen, lyder det.
Black Friday skaber kø i butikkerne - her i Aarhus. | Foto: Rikke Kjær Poulsen // Jyllands-Poste
Black Friday skaber kø i butikkerne - her i Aarhus. | Foto: Rikke Kjær Poulsen // Jyllands-Poste
af RASMUS THORSEN

Dagen nærmer sig. Den 24. november er det black friday, hvor butikker slår dørene op til et væld af deals, sale og hurtige handler. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også