Boozt-direktør: Alle arbejder på omnichannel – men vi er der ikke endnu

E-handelskonference 2023: Det vigtigste er at fokusere på kunden og tilpasse den enkelte salgskanal til forbrugerne, lød det i paneldebat om et af tidens store temaer.
Boozt-topchef Hermann Haraldsson og senior vice president hos PVH Brands, Georg Faisst, deltog torsdag formiddag i en paneldebat om omnichannel til Dansk Erhvervs e-handelskonference. | Foto: Harald Sebastian Krebs
Boozt-topchef Hermann Haraldsson og senior vice president hos PVH Brands, Georg Faisst, deltog torsdag formiddag i en paneldebat om omnichannel til Dansk Erhvervs e-handelskonference. | Foto: Harald Sebastian Krebs

Der blev løsnet en anelse op for smilebånd og falkeblikke, da Boozts topchef Hermann Haraldsson på scenen under E-handelskonferencen i Øksnehallen forberedte publikum til paneldebatten på en islandskfødt direktør, der vovede sig ud i engelsk - med dansk accent.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også