AI-løsning sparer hvert år Boozt for 800 timers manuelt arbejde

Løsningen tillader Boozts medarbejdere at bruge arbejdstiden på mindre rutineprægede opgaver, skriver Børsen.
Boozt landede i andet kvartal af 2023 et overskud på 42,4 mio. kr. | Foto: Boozt/pr
Boozt landede i andet kvartal af 2023 et overskud på 42,4 mio. kr. | Foto: Boozt/pr

Modeplatformen Boozt, der har 162.000 produkter på sin hjemmeside, har intensiveret sit brug af billedgenkendelse baseret på kunstig intelligens til at registrere farve, kategori og vaskeanvisning, når nyt tøj skal med i virksomhedens sortiment, skriver Børsen

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også