Selskab bag 3D-værktøj til webshops henter tocifret millioninvestering

Den svenske startup Fibbl vil bl.a. bekæmpe andelen af returvarer i webshops ved at forbedre produktvisningen med 3D- og AR-teknologi.
Det danske solbrillebrand Messy Weekend er blandt kunderne hos Fibbl. | Foto: Messyweekend/pr
Det danske solbrillebrand Messy Weekend er blandt kunderne hos Fibbl. | Foto: Messyweekend/pr

Den tre år gamle tech-startup Fibbl har i en investeringsrunde rejst 47 mio. svenske kr., cirka 30 mio. kr., til at udvide forretningen, der er funderet på at generere og dele 3D-modeller af produkter til e-handel. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også