DI sætter fremtidens handel under lup: "Meget foregår kortsigtet lige nu"

Med projektet Vision 2030 vil DI styrke konkurrencekraften i dansk handel. Branchedirektør og formand afviser de seneste års omskiftelighed spænder ben for at se flere år frem.
Foto: søren nielsen
Foto: søren nielsen

Kunstig intelligens, klimaudfordringer, sammensmeltning af fysisk og digital handel, rekrutteringsproblemer og forretningsmodeller under forandring. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også