Zalando dropper kundeanmeldelser

Der var for langt mellem kundernes produktanmeldelser, og det skader den samlede brugeroplevelse, mener den store modeplatform.
Zalando er den mest benyttede netbutik i Danmark. | Foto: Jens Kalaene/ap/ritzau Scanpix
Zalando er den mest benyttede netbutik i Danmark. | Foto: Jens Kalaene/ap/ritzau Scanpix

Kundernes vurdering af produkterne på hylderne er blevet en fast del af varepræsentationen i mange netbutikker. Men hos den tyske modeplatform Zalando er funktionen nu fortid, efter selskabet i august valgte at droppe de brugergenererede bedømmelser på alle markeder, skriver norske Netthandel.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også


Jeff Gravenhorst har en fortid i ISS, hvor han var adm. direktør fra 2010 til 2020. | Foto: Stine Bidstrup

Coop Danmark finder ny formand

For abonnenter