Zalando dropper kundeanmeldelser

Der var for langt mellem kundernes produktanmeldelser, og det skader den samlede brugeroplevelse, mener den store modeplatform.
Zalando er den mest benyttede netbutik i Danmark. | Foto: Jens Kalaene/ap/ritzau Scanpix
Zalando er den mest benyttede netbutik i Danmark. | Foto: Jens Kalaene/ap/ritzau Scanpix

Kundernes vurdering af produkterne på hylderne er blevet en fast del af varepræsentationen i mange netbutikker. Men hos den tyske modeplatform Zalando er funktionen nu fortid, efter selskabet i august valgte at droppe de brugergenererede bedømmelser på alle markeder, skriver norske Netthandel.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også