Medie: Tiktok kaster store summer efter e-commerce satsning i USA

Tiktok fortalte tidligere på sommeren, at virksomheden allerede i år samlet forventer at nå en omsætning på 20 mia. dollar udelukkende på e-commerce.
Foto: Dado Ruvic/reuters/ritzau Scanpix
Foto: Dado Ruvic/reuters/ritzau Scanpix

Det sociale medie Tiktok, der er ejet af kinesiske ByteDance Ltd, sigter mod at erobre en større bid af det amerikanske marked med platformen Tiktok Shop, skriver Techcrunch, der citerer The Information.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også