Babybrands overskud falder efter amerikansk fremstød

En tocifret vækst på toplinjen blev ikke omsat til et tilsvarende resultat på bundlinjen for Bibs, der producerer og sælger sutter, sutteflasker og andet babyudstyr.
Bibs sælger i dag sutter i omkring 100 lande. | Foto: Screenshot af Bibs webshop
Bibs sælger i dag sutter i omkring 100 lande. | Foto: Screenshot af Bibs webshop

Investeringer i fremtidig vækst i det amerikanske og engelske marked og en fordobling af antallet af ansatte kostede i 2022 for virksomheden Bibs, der blandt andet via sin egen webshop producerer og sælger sutter, sutteflasker og andet babyudstyr. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også