GLS-topchef vil jagte markedsandele i et pakkemarked præget af usikkerhed

Selvom inflationen er på vej ned, tror GLS Denmarks topchef ikke på, at pakkemarkedet vil opleve ”voldsomt meget vækst” i den kommende tid. GLS har dog planer om selv at blive større.
GLS Denmark har et mål om at tage markedsandele, selvom det samlede marked vil vokse med lavere hastighed, siger adm. direktør Steen Ravnsbæk Kristensen. | Foto: GLS, PR
GLS Denmark har et mål om at tage markedsandele, selvom det samlede marked vil vokse med lavere hastighed, siger adm. direktør Steen Ravnsbæk Kristensen. | Foto: GLS, PR

De senere år er der kun blevet flere danskere, der med et klik køber og bestiller varer på nettet med levering til døren eller nærmeste pakkeudleveringssted. Markedet for distribution af pakker er således kun blevet større, men nu ser tempoet ud til at falde.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også