Hellofresh tager stort skridt mod milliard-omsætning i Danmark

Måltidskasseselskabet løfter salget i Danmark med knap 50 pct. og lander sit første overskud i svært marked. Stigende omkostninger får aktøren til at hæve priserne i 2023. (Rettet.)
Hellofresh blev stiftet i Berlin i 2011 og startede salg til danske kunder i 2020. | Foto: Pr / Hellofresh
Hellofresh blev stiftet i Berlin i 2011 og startede salg til danske kunder i 2020. | Foto: Pr / Hellofresh

(Rettet: Det fremgik tidligere, at omsætningen i Hellofresh Nordic dækker salget i både Danmark, Sverige og Norge. Omsætningen dækker kun salget i Danmark, men også tjenester, som det danske selskab tilbyder til de svenske og norske Hellofresh-enheder.)

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også