Oliver Frost vil bruge Hong Kong-tricks til at blive større end Just Eat og Wolt

Flash sales, audience targeting og algoritmer til placering af cykelbude. Dyk ned i de erfaringer, Foodoras danske landechef har gjort sig i Hong Kong, og som han vil bruge til at erobre Danmark.
Oliver Frost var kommerciel direktør i godt to et halvt år i Foodoras søsterselskab Foodpanda i Hong Kong. | Foto: Foodora/pr.
Oliver Frost var kommerciel direktør i godt to et halvt år i Foodoras søsterselskab Foodpanda i Hong Kong. | Foto: Foodora/pr.

Med en lejlighed i centrum af København, den obligatoriske cykel og en tillært skepsis for det omskiftlige danske vejr har Oliver Frost taget de første skridt mod at etablere sig i Danmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også