Bestseller-brand vil nå 1000 butikker i 2025

”Vi åbner to nye butikker om ugen,” siger chef for Bestseller-brandet Only, der fortsætter ekspansionen trods afmatning bl.a. på det tyske marked.
Flere fysiske butikker står højt på den strategiske dagsorden for Only. | Foto: Mathias Svold
Flere fysiske butikker står højt på den strategiske dagsorden for Only. | Foto: Mathias Svold

Inflation og prisstigninger har lagt pres på flere store aktører på det tyske modemarked, som er det største eksportmarked for dansk mode, men det får ikke Bestseller-brandet Only til at sænke ekspansionstempoet, skriver Finans.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også