Webshops bør rykke til udlandet – også selvom udfordringerne hober sig op

Prisen for at drive en webshop i udlandet er dalet, og det giver pressede e-handlere nye muligheder uden for landets grænser, mener rådgiver. 
Max Riis Christensen, der er i 2010 var med til at stifte Makesyoulocal, er i dag adm. direktør i selskabet. | Foto: Makesyoulocal/pr
Max Riis Christensen, der er i 2010 var med til at stifte Makesyoulocal, er i dag adm. direktør i selskabet. | Foto: Makesyoulocal/pr

Max Riis Christensen kan godt mærke, at hans kunder er pressede. Kunderne er bekymrede, og de reagerer anderledes og har ikke helt så meget fart på som for et år siden. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også