DI: Onlinesalg faldt 7,5 pct. i julekvartal og D2C-salg vinder indpas

Det danske onlinesalg faldt med 7,5 pct. i fjerde kvartal, sammenlignet med 2021, viser tal fra DI’s e-commerce tracker, der også peger på en spirende tendens til at købe direkte i producenternes webshops. 
Foto: Joachim Ladefoged
Foto: Joachim Ladefoged

Danskerne købte i gennemsnit ind for 1630 kr. online i sidste kvartal af 2022, viser tal fra Dansk Industri e-handelsbaromer, e-commerce tracker. Det markerer et fald på 7,5 pct. sammenlignet med de sidste tre måneder af 2021. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også