DI: Onlinesalg faldt 7,5 pct. i julekvartal og D2C-salg vinder indpas
Det danske onlinesalg faldt med 7,5 pct. i fjerde kvartal, sammenlignet med 2021, viser tal fra DI’s e-commerce tracker, der også peger på en spirende tendens til at købe direkte i producenternes webshops.
Danskerne købte i gennemsnit ind for 1630 kr. online i sidste kvartal af 2022, viser tal fra Dansk Industri e-handelsbaromer, e-commerce tracker. Det markerer et fald på 7,5 pct. sammenlignet med de sidste tre måneder af 2021.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Coop nikker genkendende til nedgang i julesalget
For abonnenter