Bureau-direktør: Her er tre grunde til at danske brands ikke kan ignorere Amazon
Selvom Amazon endnu ikke er ægte til stede i Danmark, bør danske virksomheder allerede i dag etablere sig på platformen. Det mener bureau-direktør Ulrik Grevenkop-Castenskiold, der udpeger tre årsager til, hvorfor danske brands skal gå på Amazon.
![Der er flere gode grunde til, at danske virksomheder bør sælge via Amazon, mener Ulrik Grevenkop-Castenskiold fra Incubeta Maze-One. ”De tre primære årsager til, at man bør gå i gang, er potentiale, brandbeskyttelse og rettidig omhu,” siger han. | Foto: Maze-One](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/11464783/g3ucxp/ALTERNATES/schema-16_9/mazeone_1.jpg)
Da repræsentanter fra Amazon for nylig gæstede København til et arrangement hos Dansk Erhverv, ville platformen ikke svare på, hvilke konkrete planer der er for det danske marked.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.