Digital rådgiver advarer: "Lad være med at kalde det bæredygtigt"
E-handelskonference 2022: Selvom affald og transport er kommet på den neongrønne lystavle i e-handlen, skal netbutikkerne længere ind i forretningsmodellen for at levere på bæredygtighed, siger digital rådgiver Astrid Haug.
![Der skal være substans bag ordene, og gerne nogle, kunderne selv kan dykke ned i, når netbutikker bruger betegnelser som bæredygtig om deres produkter, siger rådgiver Astrid Haug. | Foto: Gregers Tycho/ERH](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14490395.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7n5maqzc5j91b63tq1od.jpg)
På midten af bordene, der står spredt til Dansk Erhvervs E-handelskonference, ligger en lille bunke lykkekager fra sponsoren Shipmondo med påskriften ”klimaneutralt produkt” på bagsiden af deres indpakning.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.