Britisk onlineaktør vil erobre en solid bid af dansk dagligvaremarked

Britiske Ocado har rettet sigtekornet mod det danske dagligvaremarked, hvor øget automatisering af dagligvarehandlen er oplagt, lyder det fra kommerciel direktør. Arbejdskraft er dyrt, og automatiserede løsninger kan kapre flere kunder.
Foto: Simon Newman/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Simon Newman/Reuters/Ritzau Scanpix

Danmark rummer masser af potentiale for at trække endnu mere dagligvaresalg over mod digitale løsninger og udbringning. Og dermed et oplagt marked for den britiske onlineaktør Ocado, der er vokset ud af en rolle som stort britisk onlinesupermarked og nu også driver stor teknologisk udvikling.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også