"Jeg var nok ret naiv og tænkte, det her kommer til at sælge sig selv"
E-COMMERCE-IVÆRKSÆTTERNE: By Wilton startede som et onlinesats, men virksomhedens high end stævnenumre til hestesport viste sig at kræve en mere håndholdt tilgang. I dag er ambitionen, at produkterne skal ligge i 50 fysiske europæiske butikker.
![By Wilton markedsfører sig blandt andet gennem professionelle ryttere som ambassadører. | Foto: By Wilton](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14319160.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7mcvde7h768jpz3f3dc.jpg)
Det tog fem års forberedelse før Sara Wilton sad med det første vellykkede sample på et stævnenummer til rideverdenen i hånden – men siden har forretningen taget fart.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Underskuddet på e-handelsbalancen vokser
For abonnenter