DetailWatch

"Jeg var nok ret naiv og tænkte, det her kommer til at sælge sig selv"

E-COMMERCE-IVÆRKSÆTTERNE: By Wilton startede som et onlinesats, men virksomhedens high end stævnenumre til hestesport viste sig at kræve en mere håndholdt tilgang. I dag er ambitionen, at produkterne skal ligge i 50 fysiske europæiske butikker.

By Wilton markedsfører sig blandt andet gennem professionelle ryttere som ambassadører. | Foto: By Wilton

Det tog fem års forberedelse før Sara Wilton sad med det første vellykkede sample på et stævnenummer til rideverdenen i hånden – men siden har forretningen taget fart.

Efter lidt over et år på markedet ligger den danske iværksætters unikt udviklede stævnenumre i vegansk læder i syv nøje udvalgte rideudstyrsbutikker i Danmark og derudover i Norge, Sverige og Tyskland. Det på trods af, at planen fra starten var at skabe en online-forretning.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Ikea-topchef i Danmark stopper

Johan Laurell, der har været adm. direktør i Ikea Danmark i de seneste knap fem år, stopper for at blive ny adm. direktør for Ikea i Frankrig. En ny kandidat er fundet, oplyser kommunikationschef.

Brancheorganisation indbringer Wolt for konkurrencestyrelsen

Danmarks Restauranter og Caféer har bedt Konkurrencestyrelsen om at kigge Wolts kontrakter med restauranter efter i sømmene, fordi Wolt ifølge brancheforeningen sælger produkterne billigere online, end restauranterne kan i fysiske butikker.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs