"Jeg var nok ret naiv og tænkte, det her kommer til at sælge sig selv"

E-COMMERCE-IVÆRKSÆTTERNE: By Wilton startede som et onlinesats, men virksomhedens high end stævnenumre til hestesport viste sig at kræve en mere håndholdt tilgang. I dag er ambitionen, at produkterne skal ligge i 50 fysiske europæiske butikker.
By Wilton markedsfører sig blandt andet gennem professionelle ryttere som ambassadører. | Foto: By Wilton
By Wilton markedsfører sig blandt andet gennem professionelle ryttere som ambassadører. | Foto: By Wilton

Det tog fem års forberedelse før Sara Wilton sad med det første vellykkede sample på et stævnenummer til rideverdenen i hånden – men siden har forretningen taget fart.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også