Norsk genbrugsapp henter ny kapital til nordisk ekspansion

Det norske selskab Tise, der står bag en app målrettet køb og salg af tøj mellem private, har sikret 140 mio. kr. i en investeringsrunde. Pengene skal bruges til at vinde terræn i bl.a. Danmark.
Tises forretning er baseret på genbrugssalg på mobilen og primært målrettet unge. | Foto: Screenshot
Tises forretning er baseret på genbrugssalg på mobilen og primært målrettet unge. | Foto: Screenshot

Genbrugsappen Tise, der er en norsk startup målrettet køb og salg af brugt tøj på mobilen, vil erobre markedsandele på det danske marked, hvor hovedkonkurrenten er Trendsales.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også