"For mig har det hele tiden handlet om hvornår noget gik online"

Webshoppen Rito har efter otte år i markedet opbygget en forretning med støt stigende internationalt salg af garn og strikkeartikler fra lageret i Skive. Men egentlig kunne produktet lige så godt have været et andet, fortæller stifter.
Dennis Drejer har ikke planer om at sælge Rito, som han stiftede i 2014. "Men alt er jo til salg til den rette pris," siger han. | Foto: Rito/PR
Dennis Drejer har ikke planer om at sælge Rito, som han stiftede i 2014. "Men alt er jo til salg til den rette pris," siger han. | Foto: Rito/PR

Da Dennis Drejer startede Rito op i 2014, var det ikke med en kæmpe viden om garn eller hæklenåle i bagagen. Han havde til gengæld arbejdet hos Cykelpartner, hvor han var ansat som it- og marketingschef.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også