"For mig har det hele tiden handlet om hvornår noget gik online"
Webshoppen Rito har efter otte år i markedet opbygget en forretning med støt stigende internationalt salg af garn og strikkeartikler fra lageret i Skive. Men egentlig kunne produktet lige så godt have været et andet, fortæller stifter.
![Dennis Drejer har ikke planer om at sælge Rito, som han stiftede i 2014. "Men alt er jo til salg til den rette pris," siger han. | Foto: Rito/PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14101505.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7l9exbdz70w178gahax5.jpg)
Da Dennis Drejer startede Rito op i 2014, var det ikke med en kæmpe viden om garn eller hæklenåle i bagagen. Han havde til gengæld arbejdet hos Cykelpartner, hvor han var ansat som it- og marketingschef.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.