DetailWatch

"For mig har det hele tiden handlet om hvornår noget gik online"

Webshoppen Rito har efter otte år i markedet opbygget en forretning med støt stigende internationalt salg af garn og strikkeartikler fra lageret i Skive. Men egentlig kunne produktet lige så godt have været et andet, fortæller stifter.

Dennis Drejer har ikke planer om at sælge Rito, som han stiftede i 2014. "Men alt er jo til salg til den rette pris," siger han. | Foto: Rito/PR

Da Dennis Drejer startede Rito op i 2014, var det ikke med en kæmpe viden om garn eller hæklenåle i bagagen. Han havde til gengæld arbejdet hos Cykelpartner, hvor han var ansat som it- og marketingschef.

”Jeg var der i seks år, og i fire af de seks år havde jeg ikke selv en cykel,” fortæller Dennis Drejer.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

"Google Analytics er kun toppen af isbjerget"

Vejen er lang før danske webshops kan sænke skuldrene, efter Datatilsynet har dømt brugen af Google Analytics ude - også selvom der ifølge amerikansk medie er et dekret på vej, der skal sikre en løsning, mener chef i bureauet Impact Extend.

Russisk firma er klar med Lego-erstatning

Den russiske virksomhed Inventive Retail Group, der stod for driften af Legos butikker i Rusland, før Lego trak sig ud, fortsætter med at sælge Lego-produkter i nyt navn.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs