Detailbutikkerne skal fremover være den store vækstmotor hos Wolt

I dag fylder restauranter det meste af den danske Wolt-platform, men det skal ændres, fortæller direktør. I de kommende år skal detailbutikker, dagligvarer og nonfood-produkter fylde langt mere, og ambitionen er, at Wolt-appen bliver et ”shoppingcenter” i folks lommer.
Jakob Bollerup har siden maj sidste år været 'Head of Retail' hos Wolt Danmark. Inden da arbejdede han i en lang årrække hos British American Tobacco. | Foto: Morten Mejnecke/Wolt/PR
Jakob Bollerup har siden maj sidste år været 'Head of Retail' hos Wolt Danmark. Inden da arbejdede han i en lang årrække hos British American Tobacco. | Foto: Morten Mejnecke/Wolt/PR

Når et Wolt-bud i øjeblikket cykler rundt i de danske byer, er der i de langt de fleste tilfælde en pizza, burger eller anden take away-mad i den blå rygsæk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også