Detailbutikkerne skal fremover være den store vækstmotor hos Wolt
I dag fylder restauranter det meste af den danske Wolt-platform, men det skal ændres, fortæller direktør. I de kommende år skal detailbutikker, dagligvarer og nonfood-produkter fylde langt mere, og ambitionen er, at Wolt-appen bliver et ”shoppingcenter” i folks lommer.
![Jakob Bollerup har siden maj sidste år været 'Head of Retail' hos Wolt Danmark. Inden da arbejdede han i en lang årrække hos British American Tobacco. | Foto: Morten Mejnecke/Wolt/PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13971585.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7krwyrfnohi10vxgfkrf.jpg)
Når et Wolt-bud i øjeblikket cykler rundt i de danske byer, er der i de langt de fleste tilfælde en pizza, burger eller anden take away-mad i den blå rygsæk.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Wolt indgår nyt samarbejde med sengeforretning
For abonnenter
Søstrene Grene indgår samarbejde med Wolt
For abonnenter