DetailWatch

Marketingchef til netbutikker: Brug pr-penge til Google på profit – ikke omsætning

Størstedelen af netbutikkerne i Danmark bruger Google Ads i deres markedsføring, og brugen ventes at stige i 2022.

Foto: ELIJAH NOUVELAGE/AFP / AFP

Otte ud af ti danske netbutikker bruger Google Ads i deres markedsføring, og 40 pct. af virksomhederne svarer i en undersøgelse fra Dansk Erhverv, at de vil bruge flere marketingkroner på Google i 2022.

Inden netbutikkerne sender flere kroner i Googles retning, bør de dog overveje, om de er rustet til den øgede konkurrence, mener Mathias Hillerup, der er marketingchef i og medstifter af marketingbureauet S360, som Dansk Erhverv har talt med.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra DetailWatch

Ikea-topchef i Danmark stopper

Johan Laurell, der har været adm. direktør i Ikea Danmark i de seneste knap fem år, stopper for at blive ny adm. direktør for Ikea i Frankrig. En ny kandidat er fundet, oplyser kommunikationschef.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

DetailWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs