Marketingchef til netbutikker: Brug pr-penge til Google på profit – ikke omsætning

Størstedelen af netbutikkerne i Danmark bruger Google Ads i deres markedsføring, og brugen ventes at stige i 2022.
Foto: ELIJAH NOUVELAGE/AFP / AFP
Foto: ELIJAH NOUVELAGE/AFP / AFP

Otte ud af ti danske netbutikker bruger Google Ads i deres markedsføring, og 40 pct. af virksomhederne svarer i en undersøgelse fra Dansk Erhverv, at de vil bruge flere marketingkroner på Google i 2022.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også