Hellofresh vil flytte madkulturen – men også sælge flere færdigretter

Selvom Hellofresh netop har lanceret et færdigretskoncept, vil de nu skubbe danskerne ud i køkkenet. Det kan stadig være med til at flytte madkulturen den rigtige vej, forklarer adm. direktør.
Hellofresh har netop lanceret et færdigretskoncept Factor, men til en paneldebat den 11. juni i København fortalte adm. direktør Kristian Hald, at de nu vil få flere danskere ud i køkkenet.
Hellofresh har netop lanceret et færdigretskoncept Factor, men til en paneldebat den 11. juni i København fortalte adm. direktør Kristian Hald, at de nu vil få flere danskere ud i køkkenet.

”Vi skal tro på, at vi kan være med til at påvirke det her. Vi skal tage folk i hånden og lære dem gradvist, hvordan man kan få en god oplevelse i køkkenet.”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også