7-Eleven-direktør: Lufthavnssalg var drivende faktor i vores indtjeningsvækst

Lufthavnskiosker har givet pote for 7-Eleven på særligt indtjeningen. Blikket er fortsat rettet mod styrket madkategori, der også driver profitten, siger direktør på bagkant af 2023-regnskab.
”Københavns Lufthavn er ved at være mæt, og det er vi stolte over og glade for, for de performer langt bedre end forventet. Billund har vi haft på ønskelisten i nogle år," siger 7-Eleven direktør Jesper Østergaard. | Foto: Joachim Adrian
”Københavns Lufthavn er ved at være mæt, og det er vi stolte over og glade for, for de performer langt bedre end forventet. Billund har vi haft på ønskelisten i nogle år," siger 7-Eleven direktør Jesper Østergaard. | Foto: Joachim Adrian

7-Eleven tjener markant flere penge på at drive kioskvirksomhed i 2023, end selskabet har gjort før, og det hænger sammen med blandt andet to ting; øget fokus på madkategorien og indtjening fra et specifikt lokalt marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også