Salling Group forlænger omdelingsaftale med North Media

Aftalen viser, at reklametryksager ”nu og fremadrettet” er vigtige medier til at formidle tilbud til danske forbrugere, udtaler koncernchef.
Bilka, føtex, Netto, BR og Salling får deres reklamer omdelt af FK Distribution i tre år endnu. | Foto: Thomas Borberg/Politiken/Ritzau Scanpix
Bilka, føtex, Netto, BR og Salling får deres reklamer omdelt af FK Distribution i tre år endnu. | Foto: Thomas Borberg/Politiken/Ritzau Scanpix

North Media har forlænget sin aftale med Salling Group om fortsat omdeling af tryksager for kæderne Bilka, føtex, Netto, BR og Salling.

Aftalen er treårig og gældende i 2025, 2026 og 2027, og den indebærer uændrede eller let øgede volumener, oplyser North Media.

Det er datterselskabet FK Distribution, der skal stå for omdelingen af reklamer.

”Den fornyede aftale understreger, at husstandsomdelte reklametryksager nu og fremadrettet er et vigtigt medie til at formidle tilbud og inspiration til de danske forbrugere,” siger Lasse Brodt, koncernchef i North Media, i en meddelelse.

FK Distribution omdeler tilbuds-og ugeaviser, driver den digitale platform Minetilbud og leverer logistikydelser.

North Media stiger 2,2 pct. fredag middag til 66,40 kr.

(Denne artikel er leveret i samarbejde med vores søstermedie MediaWatch)

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

"Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

For abonnenter

Læs også