Aarstiderne kæmper med detail om økokunderne

Aarstiderne har fået styr på forretningen efter et svært 2022. Der er fokus bl.a. fokus på samspil mellem detail og måltidskasser for forretningen, der vil vokse sig større igen – men ikke i år.
Aarstiderne vil gerne skabe et samspil mellem de økologiske måltidskasser og tilbud fra dagligvarer, fortæller adm. direktør, Annette Hartvig Bohé. | Foto: Pr / Aarstiderne
Aarstiderne vil gerne skabe et samspil mellem de økologiske måltidskasser og tilbud fra dagligvarer, fortæller adm. direktør, Annette Hartvig Bohé. | Foto: Pr / Aarstiderne

Det netop afleverede regnskab for Aarstiderne er et tegn på, at man er gået tilbage til forretningens kernekompetencer, hvilket har været strengt nødvendigt i en svær tid med pres på både udefrakommende faktorer som energi, fragt og råvarepriser, mens forbrugerne fortsat holder igen med at købe økologisk og grønt. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    "Det sker i den største respekt for brandet og ikke mindst for Jacob (Kampp-Berliner, t.h., red.),” siger Silas Oda Adler (t.v.). | Foto: Screenshot - Soullands hjemmeside

    Stifter af dansk modebrand udtræder efter 22 år

    For abonnenter

    Læs også